CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 8, 2009

mcm hampeh jer..

Assalamualaikum..

aku rs cam aku ni org paling bengong di dunia..buat penat jer aku bwk berat2 buku L.G wade,tp aku tak bukak pon kat umah.bile tak bkk,kompom rr tak stadi.ni lec rr nih.time2 nih rr nk wat kuiz.aku dh rr byk lagik mende tak stadi.takkan aku nk tiru kang ja lagik kot..tensen tol rrr..

semalam aku gi klia,hantar kak ngah.dier kan nk gi paris..sblm tuh sempat gak aku mntk kat dier nk baju gi dinner skk nnt..dh aku takde bj merah hitam,mntk jer rr kak ngah..aku ambik jer pape yg aku rs sesuai utk aku pki gi diner..

aku ambik bj kebaya,wrn merah.kain dier ader rr wrn hitam sket.pastu kat bilik air,otak aku terpikir lak..aku dgr tema dinner nk wrn hitam merah n glamorous.baju kebaya tuh termasuk bj yg glamor2 ker??hoho..

0 comments: