CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, March 13, 2009

dragon ball evolution mengecewakan aku~~

Assalamualaikum..

smlm gi jj tebrau,tgk wayang citer dragon ball evolution..gi dgn 3 buah kete,geng jannah,geng aku n tmbh lagik sorang,yana..

aku tak bwk pon kete,sony yg bwk kete aku tuh.aku tak berani sgt.aku tak reti jln2 kat johor nih,kang kelam kabut lak aku kang.pastu kete2 kat johor ni sumer laju2,cuak aku.

bgk aku,citer dragon ball tuh tak best pon..tak gempak.citer dier byk missing n lari skt dr citer anime dier..awan terbang takde,tongkat sakti takde,lawan pon gitu2 jer..

kalo tau camni citer dier,bek aku tgk street fighter:the legend of chun li.tak pon citer race to witch mountain yg the rock berlakon tuh..citer geng:pengembaraan bermula yg buatan malaysia tu pon lagik best dr citer dragon ball evolution..hoho..

after balik dr jj tebrau,gi mkn kat danga bay..mkn kat restoran tok ayah.ni seha yg bgk cadangan mkn kat ctu coz dl abg dier keje kat ctu..tapi bese je mknn dier.pastu mahal lak tuh..aku kene rm 8.20 sedangkan aku mkn kiew teow basah n air laici jer..harga tuh aku bole mkn selama 3 hari tau..isk..isk..

0 comments: