CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 21, 2009

BENGANGNYER!!!


Assalamualaikum...


arini mmg bengang giler aku..raser macam hati aku ni terbakar jer.kalo bole dilihat dgn mata kasar,penuh kepulan2 asap kuar dr kepala aku.mmg rentung abis rrr hati aku nih..


mn tak nyer,aku dpt tau after cuti thn br cina ni aku still tak dpt bwk kete aku tuh coz nm tak tukar lagik..aku br je berangan nk bawak kete tuh.kalo camni rrr,smpi abeh sem tak bwk kete.tunggu sem dpn je rrr.tu pon kalo takde mslh.kalo sem dpn tak dpt bwk gak,mmg ngamok rrr aku..


aku bkn suke2 nk kete tuh.bkn nyer nk berlagak kat org len aku ader kete atau aku nk berpoyer2 dgn kete tuh..aku cuma nk gune kat utm ni jer,utk keperluan n kesenangan aku gak.nk gi memana pon ssh especially bile ader diskusi..

bengang tol aku..tak prnh nk pk aku ni sng ke ssh kat cni.mntk mende skt pon,byk tol halangan.bkn nyer slalo aku mntk tlg.kalo mende nih aku bole setelkan sndr,aku setelkan sndr jer.tak de aku nk sshkan org len.consider rrr skit keadaan aku ni camana.tak prnh nk pk pon..


skrg ni aku dh tak semangat dh nk wat pape.sakit ati punyer psl,satu hapak pon tak wat.ptg tadi tido smpi ke maghrib,otak tak beberapa btol dh.dh jadik biol..ni kete punyer psl rrr nih...

0 comments: