CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 18, 2009

majulah sukan utk negara!!!

Assalamualaikum...


pagi2 lagik aku dh kene bgn pagi..ari ahad lak tuh..


punye laaa payah aku nk bgn,lebih2 lagik bile aku tgk mira punyer seronok terbongkang ats katil dier..isk2..


sbb nyer ialah aku kene gi lawan futsal.tapi aku tak men pon.aku jdk pengurus jer.hehe...aku mn laa reti.kang kalo org len sepak bola,aku sepak angin je kang..hahahaha..


even aku pengurus jer,tapi penat tau..penat menjerit..hoho...semangat tol aku .yela..kalo pengurus tak semangat,camana pemain nk semangat kan..ececece..nsb bek aku tak bwk banner.sepatutnyer aku suruh ayun dtg support team aku nih..aku nk ayun jerit2 samer mcm dier jerit2 nm aku wkt aku jdk calon penghuluwati kem ko-kurikulum dl..kihkih..

air isotonik yg aku blikan..hehe..

aku ni siap blikan air isotonik tuh bgk kat pemain2 aku..dgn murah ati nyer aku blikan menggunakan duit aku sndr..tapi bersyarat,pastikan team kitorang ni mng laa..


tapi apekan daya,segala nyer dh ditentukan Allah.pemain2 dh berikan yg terbaik,tapi nsb tak menyebelahi kitorang.kalah lorh..dpt tmpt ke-4 drpd 6..trimer jer laa,nk wat camana,dh nsb bdn..hoho..



pape pon,aku ttp enjoy wlupon penat..nasihat aku pd org2 di luar saner,majulah sukan utk negara..owh yeeeaahh!!!


0 comments: