CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 26, 2009

i luv numerical subject..huhu..

Assalamualaikum..

sekarang berusaha nk siapkan group assignment numerical..soklan mcm hampeh.penat otak aku berfikir.soklan 1st,aku buang maser melukis graf jer coz dh lamer tgn tak berfungsi utk melukis graf manually.tau masukkan nilai jer n harapkan excel utk membantu aku.

setelah lebih 1 jam aku lukis,padam,lukis,padam.. akhirnyer siap gak..aku ambik 4 nilai X jer..hentam jer laa labu..asalkan siap..dan inilah hasilnyer..hehe...

ni br soklan 1st.soklan ke2 lak lagik hampeh.penat2 aku kire smpi 4-5 page,jwpn akhir bg semua unknown yg aku dpt adalah 0.mcm tak logik jer..

sesaper siler bantu aku solve equation nih..aku penat laa..n jgn mimpi nk guner persamaan serentak.tu level bdk sekolah.choose whether to use naive-gause,LU decomposition or gause-seidel..hoho..

Q3 + 2Q4 – 2Q2 = 0
Q5 + 2Q6 -2Q4 = 0
3Q7 – 2Q6 = 0
Q1 = Q2 +Q3
Q3 = Q4 + Q5
Q5 = Q6 + Q7

0 comments: